Skip to content

Soha ennyi hívást nem kapott a MÁV ügyfélszolgálata

Soha ennyi hívást nem kapott a MÁV ügyfélszolgálata

január 22, 2024

Több mint 750 ezer hívást bonyolított 2023-ban a MÁV-Start telefonos ügyfélszolgálata a MÁVDIREKT, soha ennyi hívást nem kezeltek a szervezet tízéves fennállása alatt – közölte a MÁV Zrt. kommunikációs igazgatósága. A közlemény emlékeztet arra, hogy tavaly elindították a mesterséges intelligencia által működtett robotasszisztenst, az Elvirát, amely 333 ezer alkalommal segítette az utasokat. 2024 májusától pedig már a MÁV-VOLÁN-csoport színeiben a Volánbusz ügyfélszolgálati feladatait is a MÁVDIREKT látja majd el.

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk minden tagtársunknak!

Kedves Tagtársam!

Gyere és hozd el  barátaidat, családtagjaidat is

2024. július 13-án  a vasutas júliálisra a Vasúttörténeti Parkba!

Mi ott leszünk a PVDSz sátorban várunk.

Meglepetéssel is készülünk.