Skip to content

A FÉKVEZÉRLÉS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN

A FÉKVEZÉRLÉS, ÉS AMI MÖGÖTTE VAN

július 28, 2023

Milyen feladatokat látnak el a vasúti járműveken működő fékvezérlők? Hogyan zajlik a funkciók definiálása, fejlesztése és tesztelése? A Knorr-Bremse Budapest mérnökei bemutatják, hogy a jármű típusától és a vevői igényektől függően hányféle különböző funkcióval lehet felvértezni egy vasúti fékvezérlőt.
Egy vevői projekt akkor kezdődik, amikor a megrendelőtől – aki tipikusan egy vasúti járműgyártó – beérkezik az ajánlatkérés, amiben már látszik, hogy az adott járműben milyen fékrendszer(ek)re és funkciókra van szükség.

Tisztelt Biztosítottak!

 

Az Union Biztosító és a szakszervezetünk között fennálló szerződés évfordulója előtt a Biztosító levélben kereste meg a PVDSz-t, hogy a magas kárhányadra tekintettel 20 %-al kívánja megemelni a biztosítási díjakat.

Hosszas tárgyalási folyamat után el tudtuk érni, hogy az emelés mértéke csupán 10 % legyen és 2026-ban ne legyen újabb emelés.


A díjak az alábbiak szerint módosulnak:
                 Jelenleg:        Új összeg:
A csoport 1000 Ft.      1100 Ft.
B csoport 1400 Ft.      1540 Ft.
C csoport  2000 Ft.      2200 Ft.
A szolgáltatási összegek nem változtak.


Az emelt díjat először 2025. március hónapban vonjuk le a bankszámlaszámokról.
Amennyiben Ön a levonásnál limitet állított be, kérjük ellenőrizze az összegét annak
érdekében, hogy a levonás a jövőben is zavartalanul megtörténhessen. Ajánlott a választott díj legalább háromszorosának a rögzítése.

a PVDSz